wtorek, 25 czerwca 2013

Od Jackie - O czym będę pisać?

Hello! Jestem jackson2001, w skrócie Jacki, J2001 lub Jay2001. Możecie mi mówić także Evron (Ev, Evi) lub Bonum (Bonia, Bo, Boni). Jestem tak jakby współ-redaktorką i twórczynią bloga na okresie próbnym ;P Planuję tu pisać o Japonii i o tym Arashikage oraz może o jakichś Anime. Co prawda nie jest to mój ulubiony typ pisania postów, ale jakoś się przyzwyczaję. ;) Moimi ulubionymi sportami są: łyżwiarstwo, jazda konna, bieganie, pływanie, żeglowanie, serfowanie, nurkowanie i trochę narty oraz rower. Uwielbiam: wilki i wszystkie inne zwierzęta (nawet te obślizgłe), kosmos oraz wszystkie rzeczy z nim związane (pioruny atmosferyczne, kosmici itp.) i zjawiska paranormalne. Lubię: bawić się zabawkami, pisać opowiadania, robić zdjęcia, tworzyć grafiki, grać w gry, prowadzić blogi, rysować, kręcić filmiki, oglądać filmy, czytać i zdobywać wiedzę. To chyba tyle o mnie... A! Jest jeszcze coś! Mam na imię Gertruda Bronchilda Bachmann 3, mam 14 lat i pochodzę ze Skandynawii. XP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz